Scoala, teme si operatii

Posted: 12/10/2007 in Din viata mea

De mai bine de o luna a inceput scoala, iar eu inca nu mi-am intrat bine in ritm, cu toate ce se intampla pe aici. Mama a fost de curand operata la sold de coxartroza la Baia-Mare si odata venita acasa a trebuit sa am grija de ea, ceea ce nu ma deranjat foarte tare, insa a trebuit sa ma straduiesc sa nu raman in urma la scoala. Cu chiu cu vai am reusit pana acum sa ma mentin insa de la intai ma asteapta alta provocare: la cerera colegilor mei clasa noastra va merge de dimineata la scoala sub pretextul ca vom invata mai bine dupa-masa pe lumina decat seara pe intuneric, asa ca ca fi o schimbare totala de orar si scolar dar si personal. Va fi o harababura totala prin agenda mea(nu ca as avea una), insa sper sa ma descurc…(dar nu sunt foarte convins de asta)

Lasă un răspuns

