Prea multe profiluri personale

Posted: 15/10/2007 in Din viata mea

Deja incep sa ma simt cam aglomerat(de parca nu asi fi destul de aglomerat) . Am descoperit k mai nou iti trebuie pentru orice un cont si o parola, si am inceput sa nu le mai pot tine minte pe toate. Acuma pentru ca „nu aveam destule de tinut minte” mi-am mai facut si o adresa de Hi5 ca am vazut ca toata lumea are si toata lumea cere, dar cel putin pe asta o pot trece aici in caz ca cineva care citeste asta(nu ca sunt foarte multi, dar nu ma plang) sa poata inta si pe acolo: http://bogyvoinea.hi5.com asta ca sa nu-mi mai bat capul cu alte chestii de tinut minte, iar in rest sunt tot cu „Scoala, temele si operatiile”

Lasă un răspuns

