1/2 Liber

Posted: 05/12/2007 in Din viata mea

Astazi am dat mult temuta teza cu subiect unic la matematica….si nu a fost asa de greu. Au fost subiecte usoare pe care chiar shi eu(care nu sunt un impatimit al exercitiilor la mate) l-am putut face. Insa conform legilor lui Murphy am gresit unde-i mai usor lucru care nu a bucurat-o foate pe profesoara mea de matematica. Insa lucrul care m-a bucura cel mai tare este faptul ca ma pot bucura de sarbatoarea Sf. Nicolae si pot sa sper ca desi tata mi-a promis telefonul Nokia6300 de Craciun, sper ca dat fiind situatia sa mi-l dea undeva in cursul acestei seri sau daca nu maine dimineata poate am norocul sa-l gasesc in „ghetute”, care apropo sunt deja pregatite. Cat pentru cititori(din pacate nu sunt prea multi dar…) Sarbatori Fericite!

Lasă un răspuns

