Si tot vin, si vin, si mai vin…

Posted: 25/09/2008 in Din viata mea

Tot vin cadourile de la ziua mea. Ca, vorba aia, odata face omu 14 ani. Oricum, dupa ce mi-a venit jocul pt PS2, Spiderman 3 pe care l-am terminat deja de 2 ori (cam provoaca dependenta) acum a venit si o noua camera foto digitala. Un Fujiflim FinePix F480. 8.2 MP 4X Optical zoom, 7.9 (parca) Digital zoom. Sunt destul de multumit de el, desi nu are decat o zi. Adevarata provocare va fi sambata si duminica la Sarbatoarea Castanelor din Baia Mare. Cat despre tata, nu o sa scape de Cordoba, o va repare, iar acum circula cu un Ford Transit de 3.5 t care manca de te sperii. 10%. Dar e bine ca are cu ce duce marfa. Iar eu? Dau teste initiale. Si mai nou sunt teste initiale UNICE PE SCOALA!!! Se pare ca se poarta moda UNICA…

Lasă un răspuns

