Ce zi jenanta

Posted: 01/10/2008 in Din viata mea

OK, azi a fost o zi foarte jenanta la scoala. In drum spre scoala imi pun telefonul pe silentios si imi vad de ore. La ora de latina suna un telefon. Bineinteles ca era al meu scria mare silentios si el suna fara nicio grija. Imi venea sa-l arunc pe geam. Dar l-am inchis, mi-am cerut scuze de la doamna profesoara (mii de scuze defapt) si am ramas surprins ca nu l-a confiscat. Vinovatul? O babaciune care a apasat pe tasta gresita. Dar faza soc era ca azi noapte am visat ca o sa imi faca probleme telefonul in ora de latina sau engleza. A fost latina. Ce presimtire! Si ce rusine pe capul meu…

Lasă un răspuns

