Inca un drum, inca un articol

Posted: 02/11/2008 in Drumuri

Ok, dupa ce vineri cele cinci ore pareau sa nu se mai termine, in ultima ora, cea de romana, vine si singura veste „buna”: Luni profesorii fac greva de avertisment…nu se face scoala. Desigur asta inseamna ca profesoara ne-a dat o caruta de teme. Am dat simulari saptamana trecuta. La mate, am inteles (din surse neoficiale) ca am luat 7,40. Daca e asa, am o intrebare: CINE IMI DONEAZA 10 SUTIMI??? VA ROG FRUMOS 🙂 La romana nu stiu cat am luat, ca am dat simularea joi si pana vineri nu a fost timp cand sa fie corectate. Acuma Miercuri am  simularea la istorie si chiar nu stiu la ce sa ma astept. Dar bine, macar, ca exista si o simulare. Dar pacat ca se trec notele. Oricum ca sa las nostalgia la oparte, azi m-am intors cu mama si tata de la Zalau. Nu am avut aventuri dar a fost un drum nebunesc. Am gonit ca vantul si ca gandul. Ne trubuia asa ceva: http://www.realitatea.net/masina-zburatoare-de-la-ferrari-ar-putea-deveni-reala-peste-doi-ani_381131.html Dar mai trebuie sa asteptam pana sa apara asta 🙂

Lasă un răspuns

