10/10

Posted: 07/11/2008 in Din viata mea

Am inceput bine week-end-ul. La mate in simulare am luat 8, la romana nu ne-a adus inca  simularile, dar la istorie…10 CURAT!!! Nu e urma de pix rosu pe lucrarea mea! Doar acolo la nota unde scrie „Primul corector: 10

 Al doilea corector: 10″
Ce-a mai frumoasa nota. Trebuie sa recunosc ca sunt cuprins de euforie. Dar stiu eu care e cauza notei. Au vorbit baietii din ClubSeat cu profesoara mea de istorie si cu al doilea corector. :)) Chiar daca ea e in Turda si baietii sunt (majoritatea) din Bucuresti si Constanta :))
Comentarii
  1. francy spune:

    kid, vezi ca prin club seat mai sunt si fete 😛 e drept ca sub 50 :))

Lasă un răspuns

