Drive it or park it, man! (the machine part)

Posted: 15/12/2009 in Administrare blog, Drumuri
Etichete:, ,

Sa nu va asteptati la aceasta postare sa fie una de o calitate exceptionala. Scriu din Turda, nu de pe laptop-ul meu care e la reparat duce ce l-am traumatizat plasandu-i Windows Vista pe RAM de 512 Mb, ci de pe calculatorul lui tata care e destul de bun numai ca are o tastatura zdrelita! Are tastele amestecate, (noroc ca degetele mele cam stiu pe unde sa caute literele potrivite) asa ca va rog SA VA ASTEPTATI LA UN POST PLIN DE GRESELI DE SRIERE (TYPO am inteles ca se numesc astea mai nou) Sincer de data asta nici nu ma deranjeaza foarte tare stilul de scris ca nu mai sunt la teza la romana (unde, ca sa ma laud din nou, am luat 10). As putea sa fac acest post unul lung si obositor. Atat de lung incat nimeni nu va vrea sa il citeasca, ca e prea lung, sau sa fac 2 mai scurte. Pentru ca la mine pe blog e democratie, eu vreau 2 mai scurte. si chiar asa o sa si fac (nu de alta dar vad ca Marian(aka. Gugustiucu’) a scis in 10 luni mai mult decat am scris eu in 3 ani. Nu pot ceda fara o lupta!
Ieri am fost cu tata si cu 16Valve (Hyundaiul familiei, pt neinitiati) la Piatra Neamt. A fost un drum foarte frumos, am pins si zapada la un moment dat era sa intre un TIR in noi, dar a fost bine. Detaliez imediat. Singura problema a fost ca trebuia sa mergem super economic. Duminica seara ne-am intors de la Bucuresti si am facut plinul in Sibiu. Cu acel plin, noi a trebuit sa ajungem la Turda, de la Turda sa ajungem la Piatra Neamt, sa ne intoarcem la Turda si sa ne mai ramana suficienta motorina cat sa ajungem azi pana la Tg.Muresc cu marfa ca tata sa incaseze niste bani, sa facem plinul si sa mergem la Sf.Gheorghe.
De mers am mers foarte frumos, fara sprinturi puternice, cu un TOP SPEED de 130 km/h. Inainte de cheile Bicazului si de zona lacului rosu mai sunt ceva serpentine. Habarn-am care. Pe acolo era drumul usor umed si un star subtire de zapada pe margini. La un moment dat era un incarcator frontal orpit pe contra sens. Si din spatele acestuia venea un TIR. Toate bune si frumoase numa ca TIR-ul ne da doua flash-uri scurte si se baga pe banda noastra. Semn ca nu mai avea nici un interes de a oprii. Tata trecut pe dreapta si TIR-ul a trecut pe langa noi…as mintii daca as zice milimetric, a trecut la o distanta civilizata. Ce mi-a placut a fost sadismul soferului de TIR care ne multumeste din priviri ca am tras pe dreapta. Ce, noi eram prosti sa ne luam la tranta cu tine?
In afara de acest aspect totul a mers ca pe roate. Am ajuns cu bine in Piatra Neamt, ne-am intors cu bine, numai ca azi n-am mai plecat la Sf. Gheorghe. Plecam maine, sau cel putin asa ar trebuii ca daca nu plecam nici maine sa incaseze tata the money nu mai avem bani de cheltuiala (sau motorina), (sau sarbatori).

Lasă un comentariu