Craciun fericit!

Posted: 24/12/2009 in Din viata mea
Etichete:, , ,

Hai ca am facut-o si pe asta. Desi nu credeam ca o sa ma mut asa curand, m-am mutat si eu. L-am parasit pe „Goagal” si m-am mutat aici. Domeniu privat am zis ca inca nu imi fac. „No tengo dinero, no tengo dineroooo…”. Astazi vine Mos Craciun. S-au ar trebuii sa vina. Desi nu v-am spus, la mine a venit duminica. Probabil ca nu a setat GPS-ul bine. Mi-a adus un fotoliu dinacela tip para, portocaliu, un latisor de argint, un set de incaltari sport PUMA, volumul 2 din Tunele, o carte intitulata „Biblia barbatului”, NFS Carbon pentru PS2, mai multe dulciuri, o pereche de blugi si cred ca atat. In seara asta o sa plecam tot familionul la bunici in Maramures. Trebuia sa plecam aseara dar tata a ajuns foarte tarziu de la Buzau si n-am mai plecat. Asta e.

E haios cum la mine in familie, toate marile sarbatori au loc pe drum. Si Ziua nationala a fost on the road si Craciunul e on the road. Nu mai stiu exact dar am impresia ca si 1 Mai tot on the road a fost. Dar nu ma plang. Imi place sa calatoresc. Oricum va doresc la toti un Craciun fericit, multa sanatate si tot ce va doriti!

Si sa va aduca Moshu’ tot ce doriti (asta daca mai exista; see Marian)

Lasă un răspuns

