Seara buna lui Craciun!

Posted: 25/12/2009 in Din viata mea
Etichete:, , , , ,

Nu credeam ca anul acesta o sa fac pe reporterul. Mai exact ca o sa intru pe blog de la bunici si ca o sa transmit de aici „ulimele stiri” in direct. Multe nu sunt de spus. Am primit aici ceea ce am ravnit tot anul: o portie generoasa de sarmale cu smantana alaturi de care am mancat o felie sanatoasa de cozonac.  Partea buna este ca macar si pe aici a venit Mos Craciun,  pe semne ca inciuda a ceea ce ar vrea sa imi transmita Marian) Mosu inca mai imi aduce cadouri. Si mi-a adus cam ceea ce imi doream. Mai exact: un ceas de mana care mie imi place foarte mult si pe care el il vad ca fiind foarte elegant, o cruciulita de argint ca sa se asorteze cu lantul de argint primit la Bucuresti, o camasa si un tricou, un bodyspray STR8 (pe semne ca intradevar trebuie sa fac un dus) si cred ca cam atat. Daca mai imi aduc aminte de altele o sa dau un edit rapid.

Trecand acum la rubrica meteo va pot spune ca azi toata ziua a fost o ploaie….da o ploaie ca de vara. Ma si gandeam ca daca ar fi nins in ritmul in care a plouat aveam acum o zapada de 1 metru. Si vai ce bine ar fi fost! Asa ploaia asta a topit putina zapada care era. Si uite asa cum in sud am ajuns sa avem zapada de jumatate de metru, iar in Maramures zapada YOCK! Sper ca in cativa ani situatia sa revina la normal si sa avem si aici zapada de un metru poate chiar 2. Sper ca Bunul Dumnezeu sa dea in noaptea asta un ger de sa crape pietrele si maine dimineat sa fie zapada din belsug. Asa, macar de un om de zapada sau macar o bulgareala 🙂

Din locul unde se fierbe horinca si se agata harta in cui, a transmis in direct pentru dvs Bogy, blogul „Viata mea”

Comentarii
  1. Puffy spune:

    Cu o putina intarziere, da-mi voie sa iti urez un Craciun fericit (sau ce a mai ramas din el) alaturi de cei dragi, multa sanatate, dragoste si nu in ultimul rand, felicitari pt noua interfata a blogului 😉

    Bafta maxima,
    !~!

Lasă un răspuns

