Gripa porcina vs Tuse magareasca

Posted: 29/12/2009 in Din viata mea
Etichete:, , ,

Am reusit sa racesc! Nu ma intrebatii cum dar am reusit. Defapt am furat raceala de la mama. Se manifesta ca o tuse seaca. Dar o tuse urata de tot! Tusesti toata ziua indiferent cate pastile de tuse iei. Dupa asta faci febra. Nu foarte mare. un 38-39. Noaptea nu am reusit sa dorm ca am tusit intr-una. A doua zi ma durea stomacul (sau defapt muschii abdominali) de la atata tusit. Si acuma inca mai tusesc un pic dar deja sunt pe drumul cel bun. Bunicii cand au vazut ca mama tuseste, la doua zile dupa mama am inceput eu, in aceeasi zi cu mine a inceput tata, la o zi dupa a inceput matusa mea si verisoara mea, pai bunicii erau hotarati se cheme salvarea ca toata casa are gripa porcina, iar ei nu au ca pe ei i-au vaccinat. Cu chiu cu vai i-am convins sa nu sune la salvare si bine am facut. Astazi de dimineata si pe bunica o apucasa tusea asta magareasca. Deci ori n-a fost vaccinul bun, ori gripa asta porcina nu e chiar gripa porcina. Oricum, gripa porcina in timpul vacantei nu are niciun haz. Gripa porcina se face in timpul semestrului ca sa stea toata clasa in carantina.

Alte stiri de pe mapamond-ul vietii mele nu prea am sa va dau. Dar o sa ii multumesc lui Puffy pentru cuvintele frumoase postate in comentariile scrise.

Ar mai fi de spus doar faptul ca, cu chiu, cu vai, printre multe accese de tuse am reusit sa imi fac tema la franceza si tema la romana. (Domn’ profesor nu ne mai dati teme pe vacanta ca sunt alergic la ele. Acum am si dovada!). Si tot aici ar mai fi de spus ca maine plec la Targoviste cu familia pentru revelion. O sa mai dau si de acolo cate un up-date daca o sa am timp. Ca asa e acuma, m-am modernizat si am net mobil peste tot. Raman „conectat cu tehnologia” 😉

Comentarii
  1. Bubulutza spune:

    La multi ani in primul rand!
    exaxt asa am patit si eu cu raceala…la mine a fost un pic mai grav ca am chemat salvarea… 🙂
    stai linistit ca peste o luna iti trece si tusea 🙂
    toate cele bune va doresc, multa sanatate si sa ne vedem cu bine la anu’

  2. dali, spune:

    Foarte tare,frate! :)) Eu ma simt mandra ca nu am racit deloc pana acum,cel putin de cand a inceput toamna ! 😀

Lasă un răspuns

