Ganduri de un an

Posted: 31/12/2009 in Din viata mea, reviews
Etichete:, , , , , ,

A mai trecut un an si acum ma gandesc ce am realizat in acest an. In prima faza as zice „nu multe”. Dar hai sa nu ma pripesc.  Acum un an eram in clasa a VIII-a si ma pregateam de alte teza care urmau in luna Mai. Le-am trecut. Cu 9, 10 si 10! Apoi am facut varicela. Apoi am intrat la liceu! Si mi-am dat seama ca am nimerit intr-un colectiv foarte bun!

Pe parcursul verii am fost pe la intalnirile ClubSeat. Ziua de nastere a fost la SeatCupra si toti ne-am simtit foarte bine. Si prin toti vrea sa spun ca eu m-am simtit foarte bine. Pe plan personal cu sentimentele stau putin mai prost (ca si anul trecut si ca si acum doi ani de altfel) dar nu ma plang. Eu inca mai sper in „next year”.

Mi-e un pic ciuda pe mine ca am lasat sa treaca anul fara sa ma vad cu Francy sau Puffy decat o data. Cum spuneam „Don’t pannic, there’s always next year”.

Apoi mai e de mentionat ca am facut destule drumuri prin tara. 16 Valve are acum, la 7 luni de la ziua cand a iesit pe poarta reprezentantei, ~45.000 de km. Din care cel putin 10.000 i-am facut eu si cu tata, numai in vara.

Desigur cea mai mare realizare e mutatul la Bucuresti si faptul ca totusi imi place. Imi place chiar mult. Nu e chiar atat de complicat pe cat credeam ca o sa fie transportul in marea capitala economica, sociala, culturala a Rromaniei.

Lasă un răspuns

