„Fugi c-am dat de dracu!”

Posted: 01/01/2010 in Din viata mea
Etichete:, , , ,

Aceasta e o povestire ceva mai scurta din noaptea de anul nou. Adica de astazi ca totul s-a intamplat dupa ora 0.

De ora 0 eram toata familia in casa. Eu, mama, tata, bunicu, bunica si un var de-al meu. Imediat dupa ce am ciocnit o sampanie, eu si cu varu-meu am luat cutiile cu petarde si tira in fara blocului unde deja era WW3. Pe cand sa ies m-am intins dupa cheile de la intrare ca sa am cartela de la interfon sa avem cu ce intra. Bunica avea alte planuri;

„-Nu le lua mama ca poate le pierzi! Lasa ca ne uitam noi dupa voi si va deschidem”

Eu nu mi-am batut capul cu asta si am zburat jos. Ajuns jos am inceput sa aprindem toate porcariile ilegale cumparate de la un tigan roman cu 100 de lei. Printre care si 200 de pocnitori. 100 de pocnitori triple si 100 duble.  Si cum puscam si noi pe acolo la un moment dat aprind si eu 2 pocnitori de odata si le arunc in strada. Dupa ce le-am aruncat am vazut ca din dreapta mea venea un taxi. Si am vazut ce frumos trece el cu roata stanga fata peste pocnitorile mele. Dar partea tare a fost ca le-a tras sub masina. Si cand acestea erau cam pe sub toba de esapament aud: „POC! POC! POC!”.

Si eu si varul meu am fost ghem de ras. Dar am avut noroc ca mi-a dat Dumnezeu la nastere un neuron mai tocilar care nu a izbucnit in ras si care urmarea taxiul. Mai, si vad taxiul ca franeaza. Ma uit la varul meu care era ghem de ras, ii dau o palma peste ceafa (sau nu mai stiu peste ce l-am lovit) si i-am zis:

„-Vere, hai ca am dat de dracu’!”

„-De ce bre?”

„-Uite acolo!”. Si ii arat taxiul care inca frana.

N-am mai astepta sa ii aud reactia. I-am mai dat inca o palma usoara pe brat si am fugit amandoi se intrarea in bloc. Normal ca nu aveam chei (vorba lui bunica: „la ce imi trebuie?”). Tastez repede numarul apartamentului si topai si eu sa varu-meu in sus si in jos si ne uitam in spate, asteptand sa vedem un chelios mare si lat venind pe ale cu o fata turbata spre noi. Spre norocul nostru a raspuns cineva si ne-a deschis usa. Am intrat in casa scarii, nici nu ne-am uitat la lift. Am urcat 4 etaje cu o gura de aer. Am ajuns in casa, a intrat si varu-meu, am inchis usa, am incuiat-o si sus si jos, am mers in sufragerie, am tras fiecaare o gura de sampanie si am inceput sa ne laudam.

Happy new year!

Comentarii
  1. dali, spune:

    Deci o sa aveti parte de peripetii tot anul! :))

  2. Bubulutza spune:

    tineretul din ziua de azi maica…auzi ce e in stare sa faca…bubuie taxiuri de revelion! :):):)
    La multi ani!!!

  3. Bogy spune:

    @Bubulutza: n-am vrut eu sa il bubui. Ce ia trebuit si taximetristului ala sa treaca cu roata peste petardele mele care se odihneau in drum
    @Dali: Nu m-ar surprinde. Si nici rau nu cred ca mi-ar parea (foarte tare). Oricum „What ends with a bang, starts with a bigger bang” 🙂

  4. dan spune:

    Baaai Vere, pe dreq ai dat tu palma :)) te-ai pisat pe tn de frica si ai fugit =)), da a fost tare rau faza :))

  5. Bogy spune:

    Bre ti-am dat o palma (pe umar parca) ca sa te fac atent ca trebuie sa te pisi si tu de frica si sa fugim amandoi!

  6. dan spune:

    da a fost penala faza :)))

Lasă un răspuns

