Hai sa te pup! (cu ranga pe gingii…)

Posted: 04/01/2010 in Din viata mea
Etichete:, , , ,

… asta dupa ce ti-am scos dintii cu o unghiera! Fierbeam de nerabdare sa scriu aceasta replica. De ce? Pentru ca iar (din nou si si in aceasta seara) cei de la compania de transport preorasenesc care ma transporta pe mine din Clinceni (unde locuiesc) in Bucuresti (unde invat) a anulat ultima cursa a zilei. Eu i-ar trebuia sa raman cu buza umflata de la 8 si jumatate pana la 9 si 15, atunci cand pleaca ultima masina a zilei. Un autobuz RATB uitat de Dumnezeu „pe campul de lupta”. Dar e bine ca e acolo! Ei bine, in seara asta am fost eu un pic mai smecher decat ei. Defapt, sa nu va mint: am avut noroc! Am avut noroc ca tata e inca cu mine la Clinceni si l-am puput suna sa vina sa ma ia. OK, nu ar fo fost cine stie ce sursa de nervi ca doar s-a rezolvat problema. Dar m-a enervat mentalitatea soferilor. Cand ajung eu in Ghencea vad microbuzu meu tras la peron (gol) cu soferul inauntru. Intru in masina, ma asez pe primul scaun si astept. Usa de pe partea soferului deschisa, si dupa vreo 10 minute (timp in care eu l-am anuntat pe tata sa stea linistit ca totul e bine) vine soferul la mine si imi spune:

„-Dar sti ca eu nu mai plec, nu?”

„-Pai de ce?”

„-Pai am o defectiune la sistemul electric, plus ca nu e lume….n-are rost baiete!”

Acuma as mintii daca v-as spune ca prima mea intentie a fost sa il injur. La asta m-am gandit ceva mai tarziu.  Oricum acuma am mancat si deja ma simteam mai bine, dar am avut o surpriza chiar frumoasa cand am intrat pe mail si am vazut ca am cateva notificari de raspunsuri la articolele de pe aici (asta pe langa cele 80 de mail-uri necitite de la ClubSeat, SeatCupra, ClubHyundai, DogGermanForum si CineMagia).

Si cu ocazia asta am dat peste blogul lui Dali care chiar a reusit sa imi aduca un zambet pe fata. Lucru care azi a mai fost reusit de vreo doua persoane, insa cu greu.

Si tot de aseara, stau eu si meditez la un articol despre cat de mult imi lipsesc unele aspecte ale fostei mele vieti de la Turda. Dar nu o sa amestec marfurile. Acest articol este despre vesnica mea dragoste pe o companie de transport al carui nume nu il stiu, dar pentru care am o dedicatie pentru soferii care conduc microbuzele si directorii care ii platesc: Dedicatia o gasiti pe blogul prietenului meu Puffy, chiar aici, al doilea alineat de dupa dialog (la acea paranteza ma refer)

Oricum, va doresc o seara frumoasa! Maine vedem noi ce o fi….

Lasă un răspuns

