Vesela nostalgie

Posted: 07/01/2010 in Din viata mea, Drumuri
Etichete:, ,

Nu prea stiu ce e cu mine un ultimul timp. Dimineata sunt foarte trist, chiar cu ochii in batiste as putea spune, iar seara sunt foarte bine dispus. O sa va explic. Azi de dimineata, ca in fiecare dimineata din aceasta saptamana am fost trist. Imi venea sa plang, dar nu ma intrebati de ce ca nu stiu.  In drum spre liceu, in timp ce asteptam microbuzul si apoi autobuzul, in minte in rasuna doar piesa celor de la Timpuri Noi-Tata. Am mai postat-o pe aici pe blog dar vi-o mai pun odata ca e frumoasa! [CLICK] In drum spre casa eram deja mai fericit. Azi mi-a mers bine. Am dat un test la logica la care am stiut (cred eu) si dupa aceea la ora de biologie am inteles lectia si chiar i-am raspuns in timpul lectiei. Dubla premiera. De mult timp nu mi-a mai mers asa de bine.

Si venind eu mare boier acasa imi pun matele de la telefon in urechi (culmea! Gagica de langa mine din autobuz avea fix acelasi model de telefon si asemnea mie avea matzele in urechi) Si in timp ce ascultam piesa dupa piesa incepe „Starship – We Built This City(On Rock’n Roll)” si imi trezeste alte amintiri.  Tin minte ca odata mergeam cu tata cu Seatul si cu remorca la Piatra Neamt. Si prin Cheile Bicazului facem pana pe remorca. Ca norocul ca am facut pana chiar in dreptul unei parcari cu tarabe. Si vis-a-vis de aceasta parcare era o masa din lemn pentru picnic. Tata ridica remorca cu lanturi pe cricul sau hidraulic (de 2 tone) scoate roata face autostopul si pleaca spre Bicaz sa caute o vulcanizare. Si ma lasa pe mine „pasnic” peste remorca cu lanturi. Cum era vara si batuse soarele toata ziua incerc sa ridic si eu o lagatura de lant sa vad cat e de grea. Si…..m-am ars la mana ca doar metalul la soare sa incalzeste. Si stiind ca ca o legatura are in jur de 5-10-15 kg (erau mai multe tipuri de lant) plec eu frumusel de langa masina, (0 las cu cheile in contact) si ma duc peste drum, ma pun la banca aceea, scot telefonul din dotare (pe vremea aceea un Nokia 6300) si dau drumul la piesa….”Straship – We Built This City (On Rock’n Roll)” Si am stat asa pana s-a intors tata. Nu s-a furat nimic, dar reascultand piesa, mi-am adus aminte de mirosul de padure, de caldura lui iulie, de lipsa de griji, de placerea drumului si mai ales a problemelor aparute pe drum…..vis! Nu stiu de ce sunt asa nostalgic,  nu stiu de ce fiecare nimic de peste zi imi aminteste de tata, un drum cu tata, o zi de vacanta sau alte chestii de genul asta. Any help?

Comentarii
  1. Bubulutza spune:

    Bogy…cu toata dragostea pe care ti-o port…cred ca pe scurt vorbind, vrei sa ramai in continuare copil…si te inteleg 😛
    dar si ce te asteapta mai departe in viata va fi la fel de frumos 😛
    ce zici?

  2. Bogy spune:

    Uite la asta nu m-am gandit nicio data. Dar e foarte probabil. Iar cel ami frumos lucru care cred ca na asteapta in viitor e permisul de conducere :X

  3. Bubulutza spune:

    Ai grija cand o sa il iei ca e responsabilitate mare…in primul rand fata de ceilalti….apoi fata de tine insuti 🙂
    sunt convinsa ca o sa fii un sofer foarte bun…ai avut de la cine sa inveti 🙂

Lasă un răspuns

