Zilele de luni si durerile de cap

Posted: 11/01/2010 in Din viata mea
Etichete:, ,

Azi a fost luni. Cum ar zice Marian „ce zi de rahat” si cam chiar asa a fost. Pe langa faptul ca toata dimineata am lenevit si nu mai vroiam sa plec la scoala, in drum spre scoala, pe 385 ma apuca durerea de cap. La inceput nu i-am dat importanta si in timpul primei ore, de educatie fizica, nu am avut nimic. Pana la sfarsitul celei de a doua ore, de franceza, ma durea capul destul de tare. Apoi a venit ora de mate. Pana la sfarsitul acestei ore de mate imi bubuia capul. Am luat de la un coleg un Algozone (sau ceva in genul asta) si am inceput cea de-a doua ora de mate (luni am doua ore de mate consecutiv). In aceasta ora de mate am fost manga. Ma simteam ca si cum as fi baut vreo 3 pahare de vin rosu demi-sec stropite cu 5 paharele de vodka si un pahar de cola plus un pahar de suc de mere (nu ca as fi facut vreodata aceasta combinatie) dar ati priceput idee. Mai mult tremuram tot dar nu de frig, pur si simplu tremuram si aveam stari de voma. M-am invoit de la ultimele 2 ore (don’t ask how) si am venit acasa. Acuma deja ma simt mai bine  si ma cam pregatesc de culcare.  Love you all! Buenas noche!

Comentarii
  1. Puffy spune:

    Succese Bogy! Sanatate maxima iti doresc!!

  2. Bubulutza spune:

    Sanatate !
    ia si tu niste Vitamax sau niste Spirulina ca vremea asta schimbatoare ne-a zapacit pe toti 😦

  3. Bogy spune:

    Mai degraba iau medicamentul ala nou…proaspat lansat pe piata. EUTANASIOL FORTE :))

  4. Bubulutza spune:

    …sau asa…numai ca esti cam tanar…mai ai de indurat pana la batranete! 😛

Lasă un răspuns

