Money gives me a headache

Posted: 12/01/2010 in Din viata mea, Profesori
Etichete:, , , ,

Si azi ami aveam un pic si ma trezeam cu o durere de cap. Motivul? Pai asa cum imi placea sa ma laud eu sunt seful clasei si ca sef al clasei eu trebuia sa strang banii pentru balul (s)bobocilor. Multi bani. Dar cum balul s-a amantat odata, s-a schimbat si locatia si pretul biletului. De la 50 de lei la 35 de lei. Mie imi platisere 50 de lei 13 persoane, iar profa (blonda) care se ocupa de bani mi-a aratat ca la ea in caiet figureaza doar 7 persoane ca au platit biletul cu 50 de lei. „Mno bine prostul, vezi unde s-au dus 300 de lei” Eu i-am zis profei acelea ca intr-o saptamana nu a venit ea dupa bani, a venit un elev in locul ei. Ea face ochii mari „dar eu n-am trmis niciodata nici-un elev” Eu odata ajuns in clasa am inceput sa fac calcule cati bani i-am dat in pauza respectiva, cati bani i-am dat in total cat trebuie sa dau colegilor plus ca eram stresat. Atat de stresat incat de 4 ori am calculat cati am in total si mi-au dat 4 cifre diferite!!! Pana la urma cu ajutorul colegelor m-am mai lamurit cati am de dat. Oricum toata faza cu dadul banilor la profa se intampla la ora 4. La ora 7 jumatate ma cheama o fata intr-o clasa alaturata unde ma intalnesc cu profa (blonda) respectiva care imi zice „Nu ti-a furat nimeni banii. Am uitat eu ca intradevar am trimis odata un elev de-al meu dupa bani. Uite diferenta de bani” Mama n-am vazut 90 de lei mai frumos in toata viata mea! Dupa aia mi-a mai revenit inima la loc. Happy new year!

Lasă un răspuns

