Pre-party!

Posted: 17/01/2010 in Din viata mea, Drumuri
Etichete:, , , ,

Buna seara doamnelor si domnilor, iata acum stirile editiei:

Pe plan local: maine am balul bobocilor, mare sarbatoare mare. Ar face bine sa fie asa, toata tarasenia cu stransul banilor si predatul banilor mi-a rapit 2 ani din viata mea pretioasa. Oricum o sa incerc sa fac un review dupa bal daca voi fi in stare de ceva. Pe undeva imi doresc sa mai fiu in stare sa ma duc luni la ore numai ca sa vad cati vom fi si cum se vor comporta profii cu noi. Parca vad ca fie ca vom suntem 30, fie ca suntem 5 nu e nicio diferenta. Ma astept. Mai ales din partea profului de mate. Oricum acum nu am chef sa vorbesc despre profesori. O sa va vorbesc despre scurtul drum pe care l-am facut azi de la Targoviste la Bucuresti. Nu a fost cine stie ce drum, dar la acest drum am incercat noul detector de radar. O Cobra 9340. Cumparativ cu vechiul detector de radat un Whistler 1733. Ce pot sa spun….se vede ca Whistler-ul are 5 ani si cca. 300.000 de kilometri „supreavegheati”. Pai in Ulmi, in timp ce eu si tata eram in modul „crusing” pe la 125-130 km/h Cobra trage un piuit scurt. La fel face si Whistler-ul. Dupa care Cobra incepe sa se ambaleze; tare, mai tare, si mai tare! Whistler-ul nimic. Franeaza tata pana la viteza legala, in fata noastra masina de politie cu radar-ul. Cu alte cuvinete detectorul astia si-a scos banii din prima zi pe frontul luptei.

Stiri externe acum: Acum o saptamana si jumatate, dupa ce tata a plecat de aici, de la Bucuresti, la iesirea din Tg Mures prinde un filtru de politie. Toate bune pana ii vad cauciucurele (Care pe vremea accea inca erau linse (le-a schimbat acum cateva zile)) si dupa cauciucuri ii vad si foliile de pe geamurile fata. Ii salta talonul lui tata, si luni tata trebuie sa se plimbe pe la dracu-n praznic sa isi recupereze talonul. Acum nu mai are folii pe fata, masina arata ca un dalmatian schiop, dar a vorbit deja pentru alte folii, ceva mai deschise.  Alti bani alta distractie. Ca sa nu mai vorbim ca miercuri sau joi intra 16Valve in service si o sa stea acolo intre doua si trei saptamani. Vai de steaua noastra!

Lasă un răspuns

