Post-party

Posted: 18/01/2010 in Din viata mea
Etichete:, , , ,

O sa va fac acum un scurt rezumat a ceea ce s-a intamplat azi noapte. Scurt pentru ca din motive biologice (pe care o sa le mentionez mai jos un pic) nu pot sa stau foarte mult in fata monitorului. In orice caz a fost destul de frumos. Bravo organizatorilor. De la 9 seara pana la 12 noaptea s-a dansat non-stop ce scena. Ar fi prins bine os curta pauza de 5 minute dar a fost bine si asa. Acuma as putea fi carcotas ca au mai fost unele mici greseli, au incurcat melodiile sau alte chestii dar nu are rost! Am mai aflat de la balul asta ca nu sunt un pescar bun. In sensul ca sunt cu pescuitul ca si calea ferata [a se citi paralel]. Din vreo 200 de fete sau cate or fi fost acolo nu am agat nimic. Oricum ther’s always next year 🙂

In schim daca clubul ala(Turabo society Club) are ceva, are tarife!! 9 lei doza de Cola. 10 lei sticla de bere! 100 (o suta) de lei pachetul de tigari (nu ca as fuma, sau ca m-ar interesa). Oricum, cum sete ti se face vrei, nu vrei, a trebuit si sa beau. Am inceput cu cola, am trecut la bere, inca o bere, un pic de cola, mai dai putina bere, dupa care un coleg  „Haide mai, ia si tu o gura de J&B” am luat o gura, la inceput nimic senzational, pana am simtit ca incepe sa se agite in mine. Atunci am luat doza de Cola si l-am stins. Dupa care m-am intors la dans (cat ma pricepeam si eu) si pe la 2 jumate au inceput aia sa ne stranga cu usa. Nu mai aveau decat o singura piesa pusa pe repeat, barmanii au plecat, au inceput sa faca curatenie, lumea pleca, dar eu? La mine tata facea o ora pana la club sa ma ia. Si imi era frica ca o sa ma geseasca om de zapada la poarta clubului. In fine, am mai tras de timp, am mai lalait-o, am rezista suficient cat sa ajunga tata. pe la trei am plecat acasa, la patru juamtate m-am culcat. La ora 10 m-am treazit pe fix acceasi parte pe care m-am culcat. Si cu o durere de brat cat toate zilele. Oricum acum eu aflu rezultatul ecuatiei: BERE+COLA+J&b+DANS(cat m-am priceput si eu). Rezultatul? Nu vreti sa il stiti.

Deci una peste alta balul a fost OK dpdv organizatoric, iar singurul lucru ca care m-am ales dupa bal e: o diaree!

Lasă un răspuns

