Ce au toti cu noi?

Posted: 21/01/2010 in Din viata mea
Etichete:, , , , , , ,

Asta se vrea un alt articol in care eu ma plang intr-una. Si chiar asta si este! Astazi ma plang de faptul ca din seara acea fatidica in care am avut accidentul cu masina belele se tin lant de mine si (mai ales) de tata. Ca sa facem o scurta recapitulare: Acum o luna i s-au furat toti banii din portofel si in acceasi seara a lovit masina. Acum doua saptamani, din cauza faptului ca avea folie pe geamurile fata un nenea garcea l-a lasat pe tata fara talon. Aseara dupa ce a plecat de aici din Clinceni, dupa ce la nins si ploat si viscolit tot drumul, in ultima localitate inainte de Turda cand maia vea 15 minute si se putea baga in pat sa doarma, il opreste un politits ca a depasit cu 10 m inainte sa para semnul cu depasirea permisa. Rezultatul? I-a suspendat permisul pe 30 de zile. Pai mama ta de politist prost tu nu sti ca tata daca nu are permis nu poate conduce? Si daca nu poate conduce nu poate duce marfa si daca nu duce marfa nu are bani si daca nu are bani nu avem cu ce platii ratele la banci/masinsa/salariile angajatilor si ramanem pe strazi???? Mama ta de polititst jegos!!! (si infect!)

A nu se crede ca tata nu are de gand sa faca contestatie. Insa din cauza ca eu mi-am depasit traficul de 2 Gb pe luna asta, nu pot sa ii caut pe net modelul de completare a unei contestatii pt suspendarea permisului. Asa ca apelez la oricine imi poate da un link, orice, ca sa nu fiu eu nevoit sa caut ca mi-ar lua toata noaptea.

Pe de alta parte nici mie nu imi merge cu mult mai bine. Acum la sfarsit de semenstru am indraznit sa imi calculez vreo 2-3 medii. Si m-am ingorzit sa realizes ca comparativ cu cele de pe clasele V-VIII acestea sunt pe jumatate! Am medii de 5, de 6, de 7, de 8, de 9 si de 10 la romana si TIC si istorie, dar la istorie e faina profa si simpatica si imi place istoria si mi se pare usoara deci nu se pune :). La informatica am media 8 (10+5+8) si nu mai continui ca numai ma indispun.

Alte stiri (pe cuvantul meu cred ca transform blogul asta intr-unul jurnalistic) ar fi ca maine am cercul de istorie. Toate bune pana aici numai ca eu m-am inscris in el in septembrie si acum e prima intalnire. Eu cand m-am inscris afara era cald si uscat nu m-am gandit ca o sa ma cheme iarna, cand e frig si fac 2 ore de acasa pana la liceu. Aaa si colac peste pupaza se „bazeaza pe mine” sa ii fac un referat despre unirea lui Cuza. Ce pot sa spun…sa le dea Dumneazeu sanatate si viata lunga celor care l-au introdus pe Cuza in materia de teza pe semestrul doi si sa ii dea Dumnezeu sanatate si viata lunga lui domanea Jude care a tras de mine 4 ani sa invat istorie si mi-a dat o lectie despre Cuza de atunci cand i-am arata la doamna profesoara planul si lectia pe care o aveam a zis „Doamne dar ce plan complex si cat de detaliat!”. Nu va puteti inchipui mandria prosteasca care a intrat atunci in mine gandindu-ma „Doamna Jude a facut planul, iar eu am fost elevul ei!” Ei bine am scris referatul (l-am copiat din caietul de a VIII-a) si acum trebuie sa vad cum il printez fara tus la imprimanta. In rest it’s all good  as putea spune chiar daca nu e 100% asa si ar mai fi de scris inca 10 pagini, nu merita. Nu acum 🙂

Lasă un răspuns

