Viteza marita pana la dimensiunea minima

Posted: 23/01/2010 in Din viata mea
Etichete:, , , ,

Nu ma intrebati ce vrea sa insemne titlu. Habar n-am! Oricum am simtit nevoia sa postez un articol despre un lucru ciudat. Dar pentru asta o sa va plictisesc cu o povestioara:
Tata acum o saptamana mi-a construit un birou ca sa am in noua mea camera pe ce sa imi fac temele ca sa nu mai fiu nevoit sa imi scriu stand in pat. Sincer sa fiu ma cam obisnuisem cu scrisul temelor pe pat. Defapt m-am obisnuit cu tot ce tine de viata de bucuresti. Am invatat chiar si locurile unde modem-ul meu USB de la Vodafone prinde semnal 3G. Unul din aceste locuri e pe noul meu birou, dar sa nu intru foarte mult in detalii. Si cum mai scoteam eu din cutiile sigilate asta vara la Turda diverse lucruri ca se le pun in birou (chiar daca nu e 100% gata ca nu are manerele la sertare si nu are usile de la dulapuri montate) descopar intr-o cutie niste carcase subtiri, negre, de polastic, pentru CD/DVD-uri. Instantaneu am fost lovit de nostalgie. Mi-am adus aminte cum la Turda aveam pe un perete mai multe suporturi de CD-uri care contineau astfel de carcase, care aveau etichete cu numere asemenea literelor de pe refturile unei biblioteci, si cum aveam un carnetel in care notam: [NR]-[NUMELE FILMULUI] Si cum eram foarte mandru ca inainte sa ma mut avea deja peste 100 de filme (fara sa pun la socoteala colectia, tot piratate, cu filme cu Scooby-Doo). Si mi-am dat seama cum de cand m-am mutat la Bucuresti nu am mai descarcat niciun film de frica sa nu imi depasesc traficul. Defapt am incercat sa fac asta, dar am vazut ca se descarca cu 10/12 Kbps si m-am lasat pagubas. Acum daca tot m-am pus in acest week-end pe citit (vreau sa termin cartea „Tunele 2”) si daca tot am traficul depasit, am zis sa descarc un film. Soc! Cu toata ca am traficul depasit si viteza la net limitata, filmul se descarca tot cu 10, 12 kbps. Pe semne ca indiferent daca am sau nu traficul depasit tot asa descarca. Ba chiar acum, uitandu-ma la statusul descarcarii, vad ca se descarca chiar si cu 21 kbps. La Turda as fi considerat aceste viteze de rahat (la mine tot ce era sub 100 kbps era mortaciune) dar acum asa mare mi se pare cifra asta!
Concluzie: nu ii ascultati pe cei de la Vodafone, indiferent daca te incadrezi in trafic, sau nu, netul tot asa de bine iti merge ceea ce ma face sa cred ca merge tot timpul la viteza redusa.

Comentarii
  1. Bubulutza spune:

    sefu! iti dau eu filme daca vrei…just ask! 🙂

  2. Bogy spune:

    Merci dar dupa 27 de ore de munca s-a descarat si filmu ala. Acum descarc Tango and Cash. Intr-o saptamana cred ca il am si pe ala 🙂

Lasă un răspuns

