E gata!

Posted: 31/01/2010 in Din viata mea
Etichete:, , ,

Nu, nu cina! Aia mai dureaza cateva ore. Cand zic „e gata” ma refer la primul semestru (a trecut mult mai repede decat credeam) si ma mai refer ca s-a terminat de descarcat filmul „Tango&Cash”. OK, stiu ca e facut pe vremea cand parintii nostri erau in strazi si il injurau pe Ceausescu, dar adevarul e ca un film bun e un film bun, iar asta e un film bun. Oricum acesta s-a descarcat faorte repede; doar 20 de ore si 44 de minute. Alte stiri fantastice sunt ca am reusit (aproape) sa imi distrug laptopul. Ce am facut? L-am scapat de pe birou. Defapt nu l-am scapat intentionat, cablul de alimentare s-a prins in roata scaunului meu, iar cand eu m-am departat de birou a venit si laptopul dupa mine. Singura paguba e ca mi-am distrus o iesire USB si una functioneaza dar foarte fragil. Deci aseara puteam sa raman si fara laptop si fara modemul de internet de la Vodafone (care se minsca ca un melc, dar e bine ca exista). Nu cred ca mai are vre-un rost sa incep acum sa vorbesc despre cum a fost primul semestru sau despre ce medii mi-au iesit. Despre medii oricum nu o sa vorbesc ca nu le stiu pe toate. Oricum s-au des vreomurile cand aveam o singura medie de 8 si restul de 9 si de 10. Am vreo doua sau 3 medii de 6, una sau doua medii de 7, si tot cresc la 8, 9 ba chiar cred ca am si 3 medii de 10. Dar hai sa fim optimisti: bine ca nu sunt corigent!

Lasă un răspuns

