Rail-way blogging no.2

Posted: 02/02/2010 in Din viata mea, Drumuri
Etichete:, , , , ,

Ei bine sunt din nou pe tren! Din nou in InterCity 531 cu destinatia sa finala Oradea si cu destinatia mea finala Campia Turzii.  Teoretic ar trebuii sa ajung in Campia Turzii la 20:43, practic cred ca o sa ajung pe la 22. Nu stiu de ce, am eu o presimtire! Partea buna e ca (la fel ca data trecuta) am acces la internet. Asta e partea  buna la Vodafone Mobile Connect. De data asta pe tren sunt dotat. Deja mi-am facut tema la mate, acuma scriu pe blog (cred ca o sa intru si pe mess), dupa aceea o sa citesc cate ceva din Tunele 3.  Acuma daca GPS-ul meu intal nu ma inseala tocmai am iesit din Sinaia. E i imagine foarte frumoasa, cea a muntilor inzapeziti si acoperiti de ceata. Acuma intr-un fel ma simt ca in reclama accea la Vodafone cand tipul ala a dat nas in bot cu CRBL. Si repede pe Facebook sa-l impresioneze ca el stie sa pierda la sah, nu de alta dar acum si eu tot pe Facebook sunt acum :)) Imi fac un profil sa ma vada toata tara ( si sa aiba de cine rade).

Tot la capitolul stiri va pot spune ca in zona Busteni/Sinaia/Azuga ninge ca in colindele lui Hrusca (ala de-l iubeste Marian tare mult)

Ei bine va pupa Jean Bogy si va doresc o saptamana frumoasa! 🙂

Lasă un răspuns

