RL&VL driving

Posted: 07/02/2010 in Din viata mea, Drumuri
Etichete:, , ,

Stiu ca titlul e imposibil de descifrat, nici nu ma mira, doar e „copt” la 12 jumate noaptea. Pe scurt RL=Real Life si VF=Virtual Life.

Pe scurt am facut cu tata drumul Turda Bucuresti cu acea dupa de 65 de cai. Spre fericirea mea a prins (greu e drept) 110 km/h. Pentru mine a fost pe moment suficient. Dar cum acel drum mi-a alimentat my need for speed, am hotarat sa imi potolesc setea cu…ei bine, Need For Speed: Carbon. Tin minte cand am aflat prima data de acest joc. Aveam 10 sau 11 ani, si am vazut o imagine cu coperta jocului intr-o revista. Stiu ca m-am uitat la el si mi-am zis ceva la genul „Wow” ce nu as da sa il am. Dupa patru ani, il am. L-am gasit sub brad in dimineata de Craciun. Si am jucat un pic atunci dar cum nu am reusit sa trec de primul boss mi-am zis stop. Ei bine dat fiind ca in aceasta pauza de la Craciun si pana ieri am gasit niste coduri pentru NFS pe PS2, am reluat jocul. Sincer nu am avut nevoie decat de un singur cod: Infinit Nitrous! Pentru ca sunt baiat de treaba si e gratis vi-l zic si voua: stanga, sus, stanga, jos, stanga, jos, dreapta, patrat. Oricum in ultimele doua zile am jucat de am rupt. Si azi am jucat, am trecut de boss numbero troi (nr.3), aveam un Aston Martin de 100.000& in care am mai bagat eu vreo 200.000$ munciti din greu. Si dupa ce bat boss-ul care defapt era o ea, ma mai bag la o cursa. In timpul loading-ului pt cursa, clacheazaz consola: se blocheaza. Nu-i nimic, am auto-save, reset la consola. Cand intru inapoi in joc, ma duc la garajul meu, eram fix acolo unde am lasat jocul aseara! Tot ce am alergat azi a fost degeaba! Mai aveam putin si clacam eu. Am inchis consola si inca ma gandesc daca sa ma apuc si maine de ea. Vedem cat de tare ninge. Poate fac un om de zapada 🙂

As mai sta sa povestesc dar mor de somn. Buenas noche!

Lasă un răspuns

