Mistery seven

Posted: 09/02/2010 in Din viata mea, Drumuri
Etichete:, , , , ,

Traim intr-o lume in care se cauta conspiratiile si superstitiile! Asta nu e o nouatate. Deja toti stim ca guvernul american are in beciul casei albe extraterestri. Stim ca este alterata mancarea  gainilor ca ele sa se oua mai putin si sa creasca pretul la oua. Stim ca in timpul reclamelor TV ne sunt transmise mesaje subliminale care ne indeamna sa cumparam produsul respectiv (noroc ca eu sunt chior). Stim cu totii de faimosul numar al fiarei: 666. Mai stim ca niste mari matematicieni s-au dat de ceasu’ mortii sa faca ca acest numar sa fie compus din suma literelor care alcatuiesc numle NERO. Stim de bestia cu 7 capete care face legatura cu cele 7 coline pe care era cosntruita roma. Si daca tot am ajunst la 7 coline, voi ati observat care chestii se leaga de cifra 7? 7 zile are saptamana, 7 zile a durat facerea lumii, cel mai sigur scaun din lume are 7 picioare* si 7 insi am fost azi la scoala!

Da, eu si inca 6 colegi am fost azi la scoala si am stat 8 ore, recunosc, din vina mea! Pe mine m-a mancat in valea unde nu rasare soarele sa ma duc la diriga sa ii zic ca noi am vrea sa plecam si inainte sa deschid gura, m-a trimis inapoi in clasa, cu un mesaj clar: nu pleaca nimeni! Daca si maine tot 7 suntem eu sunt primul care chiuleste!  Normal ca nu s-a facut materie, normal ca ne-am plictisit, a fost vina mea si mi-o asum! Oricum mie imi place sa cred ca din cauzxa acestui gest in caz de ceva, noua celor prezenti nu ni se va scadea nota la purtare daca va fi vreodata cazul.

Urmatorul aspect al acestui post va fi naveta mea! Ma, a dracu guvernanti, dau liber la puradei! Adica aia care au scoala in spatele blocului sa stea acasa ca sa nu isi miste fundul obez din fata calculatorului, noi astia care inotam prin nameti sa ajungem la liceu….pai noi suntem mari, noi tinem la silueta, noi suntem tineri, noi avem energie, noi nu avem liber! Azi a inceput bine de dimineata. Cand sa ies din casa, deschid usa, o gramada considerabila de zapada imi navaleste peste picioare. Am luat repede matura, am dat-o inapoi pe teresa, mi-a croit drum pana la poarta, cand sa ies…tocmai trecuse plugul. Jumatate de metru de zapada imi bloca iesirea. Ce sa fac….Du-te in curtea din spate, ia lopata, sapa-ti poteca, du lopata la loc, pleaca spre statie, stai o jumatate de ora in statie, ia maxitaxiul si surpriza! In prima (si sinura) curba stransa de pe traseu, una de 90 de grade sau Л/2 vireaza microbuzul normal numai ca simt ca spatele se tot duce. Tot ce ii mai trebuia zilei un drift cu un maxi taxi. Din fericire nu erau stalpi prin zona.  Trebuie sa recunosc totusi ca cel putin pe linia masinii 385, nu era zapada pe carosabil. Ca pe langa sosea derapau masinile si rupeau lanturile intr-o veselie asta e alta poveste. Una peste alta a fost o zi de luni frumoasa! Have a good night!

Lasă un răspuns

