Sf. Valentin

Posted: 14/02/2010 in Uncategorized
Etichete:, , , , , , , ,

Dat fiind ca azi este ziua de februarie 14, toata lumea care are un blog sau orice altceva cu care sa se faca auziti o sa il foloseasca pentru a-si declara dragostea pentru persoana iubita. Eu, din moment ce n-am cui sa-mi declar dragostea, o sa ma folosesc de blog ca sa rad de ceilalti. Nu ma intelegeti gresit, nu am nimic cu cei care au o relatie, insa eu am ajuns la concluzia ca imi este mult mai bine burlac. E mai ieftin! Nu trebuie sa ai o diploma in matematica ca sa iti dai seama ca e foarte costisitor sa intretii o fata. Mai ales la cate sarbatori dedicate femeilor exista. Avem 14 febroarie, 24 febroarie, 8 martie, de Pasti, de Craciun si in fiecare zi! Eu nu prea ies cu colegii foarte des, decat o data pe saptamana la McDonald’s. Si daca in ziua aceea, la acem Mc, se intampla sa fie mai multe fete decat baieti (sau chiar si un numar egal) inseamna ca noi, baietii o sa dam faliment. Vineri am fost cu o singura colega la Mc (ca trebuia sa pierd timpul o ora pana sa ma duc la cei din SeatCupra) si m-a costat 20 de lei. In conditiile in care eu inca nu imi primesc alocatia asta inseamna faliment si pentru mine. Va dati seama ce s-ar intampla daca ar baga si taxa aceea pe junk food.

Dar  ideea de baza al acestui post e simpla: mie nu imi place tot ritualul acesta de „cumpara flori, cumpara bomboane, ia si un suc” si ma mai enerveaza ca peste tot vezi numai inimioare rosii cu maini si picioare.  Parca ar fi niste extraterestri. Defapt sunt convins ca guvernul american a pus totul la cale. Noi cumparam inimioarele acestea,  dupa care ele ne transmit mesaje subliminale care ne fac sa cumparam inca un milion de alte prostii. De asta la noi e recensiune si la americani, nu!

Lasă un răspuns

