Filmele, o lectie de viata

Posted: 15/02/2010 in Uncategorized
Etichete:, , ,

Dat fiind ca ieri a fost Valentine’s, eu ma uitam la filme. Am vazut un film numit IMPACTUL. Foarte tare filmul. E despre un meteorit ce a lovit luna si acum luna o sa loveasca Pamantul. Partea interanta e ca au prezentat si ultimele zile ale oamenilor. Nimeni nu tipa, toti erau linistiti, isi indeplineau dorintele de o viata. Mi-a placut ca isi marturisea dragostea unul altuia. Ar fi tare sa fie pamantul in real pericol. M-as duce pe la fostele colege si le-as zice: „Sti, te-am iubit 2 saptamani pe clasa a3a!” Foarte romantic, nu? Oricum pt iubitorii de Actiune/SF filmul e un must see.
Published via cell phone.

Comentarii
  1. Bubulutza spune:

    o sa ma uit si eu la fimul asta…. 🙂
    nu mi-ar placea deloc sa stiu ca am sa mor…chestie de gust! 🙂

  2. Bogy spune:

    Ar fi tare doar datorita faptului ca ar fi o multime de fete agitate si ingrijorate ca le prinde sf lumii virgine.
    Dar revenind on-topic, sa ai grija ca filmule in 2 parti (eu l-am vazut Iparte sambata IIa parte duminica)

Lasă un răspuns

