Lipitori (in scoala)

Posted: 17/02/2010 in Din viata mea
Etichete:, , , ,

Cred ca deja toata tara a vazut filmul in care o prefosoara ii lipeste un dos de palma unui politist. Doar ca eroul nostru principal (politistul) nu se lasa si ii lipeste si el profei pe moaca un croseu de dreapta. In caz ca nu stiti despre ce vorbesc uitati aici scena. Eu cred ca in loc sa fie cercetat politistul ar trebuii sa primeasca o medalie. Daca femeia isi permite sa dea intr-un barbat care se vede ca e cu un cap mai mare ca ea, bietilor copii ce la face?

Mie cel mai mult imi place seriozitatea politistului. Isi incaseaza palma, isi aranjeaza ochelarii (in mod „filozofic”), se duce la „the thing” si FLEOŞC!! A stampilat-o!

Mi-ar placea si mie sa ma pot duce acum la ore, sa ma duc la domn’ profesor de matematica si FLEOŞC!!! Sa-i lipesc si lui una. Singura problema e ca am impresia ca domn profesor o sa imi lipeasca mie vre-o doua pe spinare si vreo trei (de unu) in catalog.

Cel mai mult imi place ca acest lucru demonstreaza ca noi ardelenii stim sa ne lipim (palme).

Lasă un răspuns

