Bright ideas

Posted: 27/02/2010 in Din viata mea
Etichete:, ,

Acesta e un articol cersetor.

Camera mea de aici, de la Clinceni, e mult mai mare ca cea de la Turda. In concluzie are mai multe lumini. Are mult mai mult mai multe lumini. Sa facem o mica recapitulare: am 3 spoturi 40W, 3 becuri cu halogen de 50 W 2 becuri normale cu Wolfram de nu stiu cati Wolti,  si 2 becuri tip Neon. Astea numai la mine in camera. In baie mai am si pe acolo cateva becuri. Problema mea e ca unul dintre cele 2 becuri cu Halogen se tot arde. Ba unul ba altul. Niciodata nu am 3 aprinse pentru mai mult de 3 secunde.
Deci intreabarea mea majora e: Cine imi doneaza un bec cu Halogen de 50 W???

Lasă un răspuns

