Wheater meather

Posted: 05/03/2010 in Uncategorized

Nu stiu daca am scris titlul bine, dar vremea asta ma enerveaza. Dupa ce acum 2 zile am mers la liceu in maneca scurta, azi ninge. Dar ninge sanatos! A inceput sa ninga pe la ora 1 si ninge si acum. Vroiam sa merg la o intalnire dar din cauza vremii si a gaurii din pantofi m-am razgandit. Acuma sunt in 385 si merg spre Ghencea. De acolo slava Domnului ca am maxi-taxi. Oricum eu sper sa se indreptd vremea cat de repede. Stiu ca imi place iarna si stiu ca eu am vrut o iarna lunga, dar asta e prea de tot!

Lasă un răspuns

