Stirea zilei

Posted: 24/03/2010 in Din viata mea

Ei bine, asta e un articol „doar asa ca sa ma aflu in treaba”. Nu am ceva anume de zis, dar vreau sa zic. Cea mai buna veste pe care am auzit-o toata ziua e ca s-ar putea ca profesoara mea de biologie sa fie foarte racite, POATE chiar inspital. Nu cred ca mai e nevoie sa va zis ce fericire ar fi in clasa la mine daca ar fi asa. Pai daca lucrurile ar sta asa, eu maine la ora 18 am plecat acasa. Si vineri chiar de la 17. Acuma bineintels il sti voi pe nenea ala de avea multe legi [n.r. Murphy] si parca vad ca maine profesoara mea de biologie se va simti atat de bine incat o sa ne asculte de o sa ne rupa.

Alta veste buna e ca vineri la intalnirea ClubSeat vine o mare vedeta: Nicky (care, ca sa ma laud, imi e bun prieten). Sunt curios daca in spiritul prietenie noastre de odinioara, o sa imi dea si mie o plimbare cu a sa 380BHP SEAT LEONCUPRA.

Comentarii
  1. Bubulutza spune:

    Pana la urma te-a plimbat sau nu? 🙂

  2. Bogy spune:

    M-a plimbat, chit ca nu era KIP era CUP. Dar tot Nicky conducea 🙂

Lasă un răspuns

