Greva la RATB

Posted: 01/04/2010 in Din viata mea, Drumuri
Etichete:, , , , ,

Acesta este un articol dedicatie pentru RATB!

In caz ca acum ai deschis televizorul, o sa observati ca pe orice canal de stiri apare mare „RATB in GREVA”. Dupa parerea mea, in ultimul timp cuvantul „greva” apare cam des. Ideea este ca, intradevar, Regia Autonoma de Transport Bucuresti e in grea, cica spontana.  Soferii zic ca nu primesc prime si salariile in intregime, primaria zice ca nu e adevarat si acum sunt la negocieri. Sunt curios daca pe dupa amiaza o sa avem transport in comun. Ziua mea oricum e stricata deoarece azi am ore pe unu. Sa zicem ca da drumul la autobuze de la ora 12. Pana ma imbrac, pana plec e 12:20, pana ajung in bucuresti e 1 si 5 (cu tot cu asteptat maxi-taxi). Vine 385, dar va fi traficul jale. Ajung pe la 3 la liceu, si azi termin la 6. Are rost sa merg?

Ramanand la RATB, am observat o chestie: controlorii de pe autobuze nu isi fac treaba cum trebuie. De cand m-am mutat la Bucuresti am prins cam 6 controale. De mai multe ori era cineva care nu avea bilet. Controlorul „Pai de ce nu v-ati cumparat bilet?” R:”Ca nu mi-am luat”. Si controrolul pleaca si in lassa in pace. De ce??

Lasă un răspuns

