Reclame

Posted: 06/04/2010 in Din viata mea
Etichete:, ,

Hristos a inviat!

Acesta se vrea a fi un post scurt. Am fost in vacanta de Pasti (care inca nu s-a terminat) am fost la bunici in Maramures. Si acolo am vazut o reclama la televizor. Imposibil ca voi sa o fi ratat. E la Pepsi (marca pe care eu nu prea o agreez in sensul ca sunt fan 101% Coca-Cola) dar indivizii astia de la Pepsi cand scot o reclama, pai aia e reclama! E o placere sa o vizionezi! Si acum va las si pe voi sa o vizionati, iar eu o sa revin zilele urmatoare cu un articol dupa un drum la Sf.Gheoghe 🙂

Lasă un răspuns

