Mach 2 reached!

Posted: 08/04/2010 in Din viata mea, Drumuri

Azi am avut de facut cu tata un drum fulger la Oradea. Am plecat destul de tarziu (pe la orele pranzului) asa ca eram un pic in criza de timp. Care e cea mai rapida metoda de a ajunge la Oradea din Turda? A3 ca doar acum am invatat si noi romanii sa numaram autostrazile pana la trei! Si cum mergem noi undeva pe traseul spre Oradea (nu va pot spune exact unde) ma uit la bord si vad ca acul vitezometrului sta bine-merci la 210 km/h. NEW TOP SPEED PT 16 VALVE!!

In schimb tot pe acest drum am vazut foarte multe radare. Mai grav e ca sunt radare de tip nou, fata de care frumosul nostru detector radar Cobra pe care am dat nu stiu cate sute de lei, nu are nicio putere. Asta e. Partea buna e ca am trecut pe langa toate radarele cu viteza legala. Nu s-a legat nimeni de noi (da Doamne sa fie tot asa!) Am ajuns, am lasat marfa, ne-am intors, nu au fost probleme, nici peripetii, a fost un drum minunat! 😀

Si acum maine (adica in data de 8 Aprilie 2010) urmeaza sa facem un drum de Sf. Gheorghe. Scurt si rapid, iar vineri merem toata familia spre Bucuresti….via Targoviste  🙂

Lucrurile merg pentru mine din ce in ce mai bine. I can fell it!

Lasă un răspuns

