Cautari

Posted: 09/04/2010 in Din viata mea
Etichete:, , , ,

Buna dimineatza!

Nu ma intrebati ce caut treaz la ora asta. Defapt o sa va spun: stiti ca eu ma tot plang de internetul meu (Vodafone Mobile Internet) care zic ca e prea lent, ei bine, poate dinc auza oboselii din mine, ama juns la concluzia ca e un internet chiar decent atata vreme cat nu ai depasit traficul, care in cazul meu e de 2GB lunar. Putin, nu imi ajunge, il depasesc adesea dupa prima saptamana si jumatate, dar asta e.

Astazi trebuia sa fac cu tata un drum de Sf. Gheorghe, insa a picat faza. S-a amanat pe maine (care defapt e azi) Vineri 9.Aprilie.2010.  Si tot maine (adica azi) mergem toata familia catre casa la Bucuresti, dar deja deviez de la subiect. De cand m-am mutat eu si cu mama la Bucuresti, iar tata face naveta intre servici si familie (la Bucuresti), aicea la Turda a modificat un pic abonamentele si acum are internet de la RDS. Si eu foarte frumos, am luat cablul din calculatorul lui tata, am introdus username-ul si parola de pe contract si…..sa te ti! Am inceput sa descarc „cateva” filme pentru placerea mea personala, ca sa recuperez lunile cat nu am downloadat nimic din cauza vitezei supersonice la Internet. Si cand am vazut ca filmul se descarca cu 5MB/s trebuia sa fiu prost sa nu descarc cat mai multe filme. Si uite asa cele 2-3 filme ale mele s-au transformat in 20 de filme. Cand m-am uitat la trafic am vazut ca am downloadat (numai filme) de 20,2 GB. Bine ca tata are trafic nelimitat. Daca mai aveam putin spatiu pe hard mai downloadam cateva filme, ajungeam la trafic de 24GB si ma laudam ca intr-o singura zi am facut traficul pe care il am la Vodafone pe un an. (Nu stiu daca m-am exprimat bine si oricum mi-e lene sa citesc ce am scris).

O chestie ce o tineam surpriza si nu vroiam sa o divulg pana dupa ce urma sa se intample este ca azi, (daca faceam azi drumul de Sf. Gheorghe) urma sa intram la Metro ca eu sa imi cumpar un laptop nou.  Este vorba de un Acer Aspire 5732Z. Cu RAM de 4Gb, HDD 320Gb, procesor Intel Dual Core de 2,2GHz….ei bine nu a fost sa fie…azi. Dar maine (adica azi, Vineri 9.Aprilie.2010) o sa se intample. Singura chestie este ca acest laptop vine cu Linux instalat pe el. Eu, va spun sincer numai am auzit cate ceva despre Linux la ora de informatica, ne povestea profesoara noastra despre Unix si de acolo Linux. Ei bine, la ora asta nu fac altceva decat sa caut tutoriale pe Youtube despre Linux si sa le descarc de acolo (ca tot am viteza si trafic nelimitat) ca de maine sa le pot folosii.  Desigur as putea sa nu mai imi bat capul si sa trec direct la Windows Vista sau 7, dar ceva din interirul meu vrea ca eu sa ma chinui sa invat Linux. Daca m-am invat singur Gimp (ajutat de tutoriale, normal) cred ca o sa reusesc si cu Linux. Dar asta de maine incolo (adica de azi).

Alta dilema cu care ma lupt acum este daca sa ma mai culc sau nu in noaptea asta. Cred ca pe la ora 9:30, 10 trebuie sa plecam deci tot ce mai trebuie eu sa fac e sa mai rezist 4 ore fara somn. Cred ca am ce sa fac (daca tot am net).

Acuma daca peste acest articol pica cumva ochii unui utilizator Linux si imi poate da cateva sfaturi de incepator i-as fi recunoscator. Pana atunci, somn usor celor care acuma dorm si distractie placuta celorlalte bufnite ca mine!

Lasă un răspuns

