Time’s up!

Posted: 11/04/2010 in Din viata mea, Drumuri
Etichete:, , , , , , , , , ,

Ei bine, desi nu imi place sa o spun, aceasta vacanta s-a terminat! Foarte aiurea aceasta vacanta. Adica nu ma intelegeti gresit, a fost o vacanta ticsita de drumuri. Sa recapitulam:

Vineri am plecat de la ore direct la gara, de acolo la Turda, si de la Turda, cu masina, fara orpire pana in Maramures la bunici. Am stat acolo pana marti. Marti, am venit acasa. Miercuri am pleat cu tata la Oradea, Joi trebuia sa merg cu tata la Sf. Gheorghe, insa s-a anulat drumul. Vineri am plecat cu ai mei la Bucuresti, via Sf. Gheorghe. Tot vineri ne-am orpit la METRO Brasov de unde mi-am cumpara (din niste bani primiti de la bunicu’ ca prima de Pasti)  un laptop nou (Acer Aspire 5732Z) si un LCD LG. Cumparaturi de care sunt foarte mandru, mai ales ca am facut laptop-ul sa mearga. Din pacate nu am reusit sa instalez pe el LInux, asa cum vroiam initial (din cauza faptului ca nu aveam drivere pt el, iar modemul meu pt INternet de la Vodafone nu functioneaza pe Linux). Asa ca Sambata, am fost la la un fin cu gandul sa imi monteze el XP (caci el il avea pe un CD), insa asa cum am aflat, Acer nu are drivere pt XP pe modelul meu de laptop. Asa ca, in lipsa de Windows 7, am bagat Vista. Merge bine. Mai bine ca atunci cand am bagat Vista pe vechiul meu laptop care avea RAM de 512 Mb (stiu, sunt un geniu IT). Bineinteles ca nu am reusit sa facem toate astea in timp util ca eu sa mai prin ultima masina catre casa, asa ca am ramas la ei peste noapte. Ideea e ca acum imi merge laptopul perfect, am mutat cam tot ce aveam in vechiul laptop, cam tot de ce aveam nevoie. Deci una peste alta a fost o vacanta foarte reusita. Prea reusita, iar eu asa nu am chef sa ma duc maine si la meditatii (de la 10 jumate la 12 jumate), la ore (de la 14:00 la 20:00) unde mai pui ca am si doua ore de mate, si fizica, si chimie. Deja mi-e frica de teze. Mi-e frica sa nu fac vre-o prostie.  dar cred ca o sa ma descurc. Cred ca atunci cand o sa ma simt amenintat mai tare o sa pun burta pe carte fara sa vreau. Cel putin asa sper…

Lasă un răspuns

