Invazia persoanelor de varsa a IIIa

Posted: 13/04/2010 in Din viata mea
Etichete:, , , , ,

Sunt convins ca ceea ce urmeaza sa va povestesc eu aici se intampla nu numai in Bucuresti ci in toate orasele. Ideea este urmatoarea: va plimbati cu autobuzul/tramvaiul/metroul din punctul A in punctul B. Punctul A se afla la mare distanta de punctul B. Voi luati mijlocul de transport de la una din primele statii si mai apucati un loc pe scaun. Mergeti doua statii si dupa aia vine o baba rahitica la voi si va cere sa ii cedati locul. Se subintelege ca mijlocul de transport e plin ochi. Si ce e de facut? Normal ca te dai jos de pe scaun  si las babaciunea sa stea jos? Cat timp sta jos? Depinde. Sunt doua posibilitati:

1) Merge maxim 3 statii dar cand se da jos altcineva se pune pe locul acela ca tu deja ai fost impins pana in spatele masinii

2) Merge pana la statia unde cobori si tu sau coboara cu o statie mai repede decat cea la care cobori tu, caz in care se aplica varianta 1.

Ei bine cam asta patesc si eu zilnic. Este de-a dreptul enervat cum rasar batranii de peste tot. Eu am o intrebare: Cine ii plimba? Unii nici macar nu isi pot ridica piciorul sa se suie in autobuz dar ei pleaca la plimbare. Si nu conteaza ce ora e! Poate sa fie 10 dimineata, 1 la pranz sau 8 seara. Va spun eu ca batranii astia au un plan diabolic. Sunt ca pisicile! Si ele sunt malefice! De aceea nu simtatizez eu pisicile. Eu ceva malefic in ele. Iti dai seama de asta din felul in care merg, felul in care se lingusesc pe langa tine, clar planiesc ele ceva. O sa vedeti voi. E o conspiratie! o CONSPIRATIE, va spun eu!

Comentarii
  1. k0k0 spune:

    ce-ai ma?:)):)) te inspaimanta batranii ?:))

  2. Bogy spune:

    Da! Batranii sunt foarte infricosatori. Cum vin la tine cu ochelarii aia cat fundu’de borcan de nici nu sti unde se uita ca toata lentila e numa un ochi, si cum au buzele crapate si le curge saliva prin coltul buzelor. Si mai au si bastoanele alea mari din lemn. Sti ce doare cand ti le pun pe degetele de la picioare???

Lasă un răspuns

