Tema la romana

Posted: 15/04/2010 in Din viata mea, Profesori
Etichete:, , , , , ,

Ei bine asta este alt articol prin care eu imi fac tema la romana, on line. De data asta tema mea e sa tin un jurnal cu ce fac zilnic. Asta nu e prea greu. Fac asta tot timpul. Ce am facut eu in ultimele zile….pai ieri m-am trezit cu noaptea in cap. M-am trezit la 6 dimineata si la 7 fara un sfert am plecat de acasa de odata cu mama ca sa ajung la un prieten care mi-a pus pe laptopul cel nou Windows 7. Acum sunt si eu in randul lumii. Am tot ce imi trebuie si cate ceva ce nu imi trebuie. Singura problema e ca inca in acest moment nu am Office 2007 pe el. Urmeaza sa imi instalez (sper). Oricum in Miercuri am fost cam rupt de somn. Ma mir ca mi-am adus aminte de tema la romana. As putea sa folosesc oboseala ca scuza.

Astazi a fost o zi si mai sucita. Am avut test la matematica, destul de greu testul. Dupa test am avut logica, si dupa ora de logica ma suna tata. Ma intreaba daca nu cumva am chef de o Cola (normal ca aveam, dar de unde?) si el imi spune ca din curtea liceului. Atunci mi-a picat fisa. Mi-am adus aminte ca tata a spus ceva de un drum la Buza astazi. Buza-Bucuresti….acum cred ca e un fel de Turda-Cluj. Partea proasta e ca a trecut pe la mine pe la liceu numai ca sa-mi spuna ca nu mai vine in acest week-end pe la noi. In fine, nu am stat prea mult timp cu el ca dupa aia deveneam prea sentimental. Dar stiti vorba aia, il dai afara pe usa, intra pe geam! Cand ajung acasa il gasesc la masa (Apropo, am ajuns acasa mai devreme pt ca domn’ profesor de romana nu a venit la ultima ora si ni s-a dat drumul. Va multumesc ca ati lipsit!) si daca tot a stat atat de mult, a mai stat un pic. Cam pana la ora 24 (am inceput acest articol pe la o ora si am facut o pauza de cateva ore).  Acum m-a cam intristat plecarea lui tata. Oricum nu eram eu prea vesel, dau un test la franceza maine.  Pe cuvantul meu ca daca as avea de la cine as copia, dar nu am de la cine. Colegul meu de banca stie cam tot atata franceza cat mine (uneori eu il mai ajut pe el) dar nu-i bai ca macar el imi asigura spatele in caz de ceva. It’s good to have big friends.

P.S. Pentru a face diferenta intre articolele din seria de teme (jurnalul zilnic timp de o saptamana) si celelalte articole, cele din seria jurnaluilui vor fi marcate „Jurnal ziua [nr]” Aces articol poate fi considerat Jurnal ziua 1

Lasă un răspuns

