Jurnal ziua 2

Posted: 16/04/2010 in Din viata mea, Drumuri
Etichete:, , ,

Azi a fost vineri, defapt inca e. A fost o zi de-a dreptul epuizanta. A dormit putin azi noapte pentru ca am facut un proiect la biologie.M-am trezit devreme ca sa termin proiectul la biologie. L-am terminat, mi-am facut ghiozdanul…parca am si mancat de pranz. Nu mai stiu. Am avut emotii prima jumatate a zilei pentru ca am dat un test la franceza. Eu…marele frantuz, eu…care daca as ajunge dictator as face cu francezi ce a facut Hitler cu evreii. Dar spre norocul meu se pare ca am stiut mai bine decat credeam. Am avut testul din cele 2 cazuri ale lui „SI Conditionell”Cum le-am invatat eu: Futur Si Indicatif present=FSI care e un TFSI fara Turbo, deci o CUPRA fara Turbina. Cazul doi: Conditional Present Si Indicatif Imparfait=CSI care e numele unuia din serialele mele preferate „CSI:NY”  Si acum ramande de vazut ce nota o sa iau.

Dupa care in drum spre casa a aparut si dovada faptului ca a fost o saptamana plina: am adormit pe maxi-taxi. Am avut nroc ca m-am trezit inainte de statia la care trebuia sa cobor. Singura mea speranta e ca n-am sforait.

Lasă un răspuns

