Jurnal ziua 3

Posted: 18/04/2010 in Din viata mea
Etichete:, , , , , , ,

Stiu ca pare destul de ciudat ca eu sa scriu jurnalul celei de-a trilea zi, in cea de-a patra dar cum eu pana acum nu am dormint pentru mine e inca ziua 3. Ideea e ca azi nu am facut prea multe. Am stat prin casa, la calculator am mai facut putina ordine prin calculator. Inca am totul vraiste de cand am trecut de la Windows Vista la Windows 7.  M-am uitat chiar si la o jumatate de film. Dupa care am aflat ca in seara/dimineata asta se bate Lucian Bute pentru titlul sau. Asa ca din moment ce tot am abonament la zapacitii astia de la Romtelecom, am zis ca macar atat pot sa fac, sa ma uit la meci. Ca sa rezist treaz pana la ora meciului, am facut o conferinta cu cativa prieteni de pe ClubSeat. Majoritatea au iesit dar am mai ramas eu si inca doua persoane cam pana la 4 juamate. Eu de la 5 m-am uitat la meci si am zis ca daca tot ma uit la el, de ce sa nu-l si comentez. Rezultatul il putetivedea un pic mai jos. Idee e ca Lucian Bute a invins si isi pastreaza titlul de campion mondial. Sincer eu mi-as fi dorit un meci un pic mai palpintant, dar asa adversarul lui Bute dupa ce incasa cate o lovitura la ficat, se patea cu pumnul in stomac si il provoca pe Buta sa ii mai dea cativa pumni. Pai nu te supara nenica, dar nu asa lupti daca vrei sa castigi titlul mondial, dar daca visul lui a fost sa se trezeasca in lumea viselor in timp record…bravo lui! Deci cam asta s-a intamplat azi. Sunt curios cate se mai pot intampla maine, care e defapt azi deoarece e deja ora 6 si 15 minute dimineata. Cred ca o sa intru la dus si dupa aceea ma dus sa ma culc. Mai fur si eu cateva (zeci de) minute de somn. Cel putin asta-i teoria. Si ca tot venii vorba de teorie deja incep sa am emotii pentru teza la chimie care e pe data de 28 aprilie. Pica chiar de ziua lui tata dar nu am ce sa ii fac. Oricum sper ca doar din acest motiv tata sa nu aiba pretentia sa ii vin acasa cu un 10. Materia de semestru doi la chimie e mult mai grea ca cea de semenstru 1. Din pacate…

Lasă un răspuns

