Mi-am pierdut cheful

Posted: 18/04/2010 in Din viata mea
Etichete:, , , , , , ,

Astazi de dimineata eram bine dispus. La modul serios, era o zi frumoasa. Dar incet incet totul s-a dus de rapa. Inainte de pranz mama si bunica (defapt stra-matusa) pregateau masa de pranz. Asta pana sa isi verse peste picioare untura incisa. Atunci a inceput sa se duca pe apa duminicii ziua mea. A trebuit restul zilei sa raman pe langa mama sa o ajut. Cel putin pana ia mai trecut usturimea. Partea nasoala a fost ca azi trebuia sa merg la aniversarea unui coleg. Din pacate a trebuit sa anulez vizita. Promit sa ma revansez. Iar pe masura ce ziua trecea cheful meu tot disparea. Acuma pe seara m-am indispus si mai tare cand am vazut ce s-a putut enerva bunicu’ (defapt stra-bunicu) cand a vazut ca unul din catei i-a ros unul din pantofi.  Si s-a pus cu bata pe ei. N-a dat decat de vreo 2 ori, dar s-au simtit (eu le-am simtit) si normal ca a promis ca de maine tine cateii legati zi si noapte. Eu sincer nu cred ca o sa faca asta, cel putin nu mai mult de cateva zile, dar ma deranjeaza atitudinea lui de mos. Ce ma enerveaza cel mai tare e faptul ca da in catei ca au ros un pres vechi de cauciuc si s-au dat si la papucii lui de gradinarit, dar in gainile care se caca peste tot, intra in holul casei si se caca si in mijlocul bucatariei nu da. Mai mult, cand gainile au inceput sa se oua in cotetul cateilor, au trebuit evacuati cateii si batuti ca sa nu mai intre in propiul lor cotet! Sincer cred ca acum sunt in stare se gatui pe cineva. Ruda sau nu…

Comentarii
  1. k0k0 spune:

    pacat fratioare … ne distram rau …. am baut toti pana la 12 noaptea:)) … imi pare chiar rau ca nu ai venit :(:(:( daca veneai iti dadeam si un borcan de muraturi 🙂

Lasă un răspuns

