Jurnal ziua 5

Posted: 19/04/2010 in Din viata mea
Etichete:, , , , , , ,

Am cam pierdut numarul zilelor jurnalului, dar cred ca „Mi-am pierdut cheful” poate fi considerat jurnalul zilei a 4a. Azi a fost luni. Si inca mai e.  Stiti vorba aia „Luni nici iarba nu creste”? Ei bine, e adevarata! Parca in nicio alta zi de luni nu am fost asa de obosit cum am fost azi. Cred ca as dormii ore intregi.  In schimb azi la ore a fost chiar bine. Am ras cu colegii (nu mai stiu de ce) si cum in week-end a fost ziua unui coleg/bun prieten de-al meu si cum eu nu am fost in stare sa ajung, macar am mancat Toffeffe (sau cum s-o scrie). Tot am fost pe punctul de a adormii la ore.  Ce imi place mie e ca profesorul de matematica s-a mai imbunat un pic fata de inceputul anului. Acum mai si glmeste cu noi. Destul de mult. Interesant este ca zilele/saptamanie astea se anunta inspectie la noi in liceu si toti profesorii sunt in garda. Noi suntem la fel. Dar domn’ profesor are o expresie care (nu numai) mie imi place foarte mult. „Datia-si vreo doi pumni in cap!” asa ne zice ori de cate ori facem cate o prostie. Dar azi a avut o revelatie, ceva de genul „Mai, dar sa nu ziceti la inspectie ca va dau pumni in cap” ceea ce e o greseala. Nu ne-a lovit niciodata. Nici macar n-a ridicat mana la noi. Dar ce m-a amuzat pe mine foarte tare ca a trecut de la „capete seci”si „pumi in cap” la ïepurasule” ïepuroiule” „copilas dragalas”… ma simt ca la gradinita! Dar imi place.

Sper ca si restul profesorilor sa se poarte la fel de simpatic cu noi zilele urmatoare.

P.S. Iar era sa adorm pe maxi-taxi. Trebuie sa dorm mai mult.

P.P.S La multi ani K0K0!

Lasă un răspuns

