Jurnal ziua 6

Posted: 21/04/2010 in Din viata mea
Etichete:, , , , ,

Desi azi a fost o zi destul de lunga si obositoare in acelasi timp acuma de cca 15 minute eu dau pe afara de energie. De abia astept sa vina ziua de vineri, chair daca vineri dau un test la fizica. Nu mi-e frica, am inteles cat de cat lectia, am un 6 si un8 deci pot sa iau si doi ca tot trec linistit. Am mai avut doi la fizica si n-am murit 😉 Maine trebuie sa predau acest jurnal care a trebuia sa se intinda pe durata unei saptamani. Ca de obicei o sa ii dau la domn’ profesor de romana link-ul blogului (asta daca nu il are deja). Tin sa precizez, in cazul in care mai sunt si alti liceeni/elevi care imi citesc blogul ca eu l-am intrebat inainte de aste pe domnul profesor daca pot sa imi fac tema pe blog. Si a zis si da.

De dimineata, eu eram foarte adormit asa ca am dat iama in fisierul cu muzica din calculator si am dat peste cateva piese pe care nu le-am mai ascultat din vara. Si acum, ascultandu-le m-a cuprins emotia vacantei si amintirile drumurilor pe care le faceam cu tata. Si cum nu l-am mai vazut pe tata de aprope o saptamana (a trecut joi 2 ore prin bucuresti si s-a orpit la mine la liceu) l-am sunat sa il intreb daca vine in acest week-end. A zis nu. Asta m-a intristat mai ales ca eu miercuri, 28 aprilie dau teza la chimie. Si tot pe 28 aprilie e si ziua lui tata. Speram foarte mult sa il mai vad odata inaite de teze si inainte ca tata sa face 48 de ani. Asa ca am vorbit cu mama care mi-a sugerat sa ma duc EU in acest week-end la Turda, la tata cu trenul. Ce pot sa spun…..e si mama putin (mai mult) naroada. Dar imi place cum gandeste! Si am vorbit cu tata, pana la urma cred ca asa o sa fac. O sa plec vineri dupa ore cu un tren dar nu sunt sigur de destinatie: ori la Turda, ori la Brasov. Zic Brasov deoarece vineri tata are un drum de Buzau cu Dacia….cu remorca! (Ca pe vremuri) oricum sunt fericit ca ma intorc in patria mea natala. (Si la acel internet de super viteza de la Turda). Si deci plec vineri si am de gand sa ma intorc duminica noaptea care pleaca la 00:11 de la Campia turzii, imi cumpar bilet la vagonul cuseta, ajung in Bucuresti la 8:30, de acolo ma duc in drumul Taberei la meditatii si de la meditatii la ore.  Si aia o sa fie o zi traznita in cap zdravan!  Cred ca o sa am un ghizdan vineri cum il au cei de pe front. Dar nu-mi pasa. I’m going home!!! Pentru un week-end decolez si eu! Nu mai am rabdare. Sa vina ziua de vineri!

Uitati si una din piesele de care va vorbeam:

Lasă un răspuns

