Jurnal ziua 7

Posted: 21/04/2010 in Din viata mea
Etichete:, , , ,

Ei bine asta ar trebuii sa fie ultima foaie in jurnalul meu. Jurnalul meu, ca tema. Blogul asta o sa mai continue sa mai ocupe cyber-spatiu inutil inca ceva timp de acum in colo. Astazi nu s-a intamplat mai nimic senzational. Am avut inspectie la ora de engleza, am incercat sa raspund….parca vad ca nu a fost suficient….oricum la cat de multe emotii avea si profesoara (oricat ar nega eu stiu ca a avut) cred ca si daca vorbeam numai eu toata ora tot nu era suficient. Oricum, nu prea am luat inspectia in serios. Eu am fost baiat serios dar nu mi-am batut capul cu inspectia. Stiam ca stiu. Maine avem inspectie la romana….trebuie sa am grija ce si cum fac. Tema la romana pe maine nu e chiar asa usoara cum am crezut initial. Mai vad maine dimineata ce pot sa ii fac. Altef, de abia astept ziua de maine, numia ca sa ma pot bucura ca s-a terminat. Pentru ca daca se termina ziua de maine inseamna ca urmeaza ziua de vineri, cand eu decolez. Defapt demarez. Pe romaneste plec cu trenul.

T-44 de ore!

Lasă un răspuns

