Railway blogging no 3 (sau 4?)

Posted: 23/04/2010 in Drumuri
Etichete:, , , , , , , , , ,

In fin, nu prea mai stiu eu la al catelea articol din seria asta sunt, dar ce mai conteaza? Important e sa fie.  Acum sunt din nou pe tren, dar de data asta nu mai merg pana la Campia Turzii. De data asta merg pana la Sighisoara. De ce? Pai in principal pentru ca il mananca pe tata orgoliu. El azi a avut un drum de Buzau, cu Dacia si cu remorca incarcata cu 1 tona de lant. Ei bine cand tata a aflat ca trenul meu ajunge in Campia Turzii spre dimineata a vrut sa faca urmatorul experiment: poate el sa mearga cu Dacia la Buzau, sa se intoarca la Turda, sa il ia pe 16Valve si sa se intoarca pana la Sighisoara/Rupea sa ma ia. Si cica e criza si motorina si benzina „e scumpe”.

Ce alte descoperiri majore am mai facut eu azi: am aflat in sfarsit care e diferenta intre clasa I si clasa a IIa (la tren, vorbuind). La clasa I ai un bo-vagon cu o masuta de 2 persoane si 4 locuri in jurul ei (si 4 prize) si la clasa a IIa ai 4 prize, o masuta de o persoana si 8 perosane puse ca sarmalele. Macar nu e canicula foarte mare si nu pute 🙂 Apropo de canicla….ce ma bucur ca a venit caldura! De doua zile merg numai la tricou cu maneca scurta! Am si eu ocazia sa imi etalez colectia de tricouri de firma: NIKE, ADIDAS, PUMA. Si daca tot a venit caldura cred ca o sa mai imi cumpar cateva Sa vad cum ma descurc cu datoriile. In sensul ca mai am de incasat de la o „cunostinta”60 de lei. Vedem cand si cum ii primesc.

In rest ma pot considera un copil fericit. Am stomacul plin cu un Hamburger si un DubluCheesburger de la Mcdonald’s, o sticla de 2.5litri de CocaCola (pe care am dat 7 lei asa ca ma straduiesc sa savurez fiecare picatura. E un pic ironic, dau 7 lei pe o sticla de Cola si dau 10 lei pe un Hamburger si un DubluCheesburger. Si daca ma duc la magazin, cu cu 7 lei in i-au minim 3litri, dar daca ma duc la Metro, cu 8 lei (sau mai putin) imi iau 4 sau 5 litri de cola. Tot o hotie, si tot nesanatoasa e. Dar daca e sa ma otravesc, macar sa o fac in mod economic ca doar e criza. N-am bani de dat! [cica]

Lasă un răspuns

