Stiri de aventura

Posted: 23/04/2010 in Drumuri
Etichete:, , , , ,

Fratilor cred ca am ramas pe drum. Adica pe sine. Nici eu nu stiu prea bine, doar ce am aflat. L-am sunat pe tata sa il intreb pe unde e si daca e in grafic. El mi-a raspuns si mi-a zis ca a ramas in drum pentru ca i s-a rupt puntea spate de la Dacie si ca acum investigheaza problema. Nu sunt eu cine stie ce mare geniu al mecanicii dar eu asa stiu ca nu se poate merge cu o punte spate rupta. Ideea e ca ce ma fac eu din moment ce biletul meu „ëxpira” la Sighisoara si tata e pe nicaieri? De indata ce primesc informatii noi o sa le postez aici. Pana la noi ordine, autostop la 1 noaptea scrie pe mine. Parca-ar fi aventurile din verile lui ’08 si ’09.

Update @00:20: Se pare ca pana la urma puntea nu a cedat de tot. Mai mult s-a fisurat deci asta inseamna ca tata inca poate sa mearga cu Dacia. Am aflat de asemena ca acest incident s-a intamplat cam in dreptul pistei aeroportului din Tg. Mures. Ultima data cand am vorbit cu el era pe undeva pe la Ludus. Planul este urmatorul: Mers ca melcul pana la Campia Turzii, la Campia Turzii schimba Dacia Schioapa cu Valvele Nervoase (16 la numar) si dupa acea vine ca MIG-ul pana la sighisoara. Are o ora la dispozitie sa faca toate acestea. Asta in conditia in care eu nu am intarziere. Dar eu cred ca am….

Update @ 00:26 Trenul la plecare din Brasov (acum 5 minute) avea intarziere 57 de minute.

Comentarii
  1. aLexX spune:

    Stii vorba aia ?

    Ai grija ce iti dorest :))

    o ora intarziere 😛 that suck’s…

    Bft si spor la vizionat filme 🙂

Lasă un răspuns

