Railway blogging no.4

Posted: 26/04/2010 in Din viata mea, Drumuri

Ei bine sunt din nou pe tren (drumul de intoarcere). De data asta mi-am luat bilet la cuseta. A durat ceva pana mi-a gasit patul dar pana la urma am primit indrumarile vitale existentei mele si mi-am gasit locul. Pana acum nu am mai stat la cuseta, dar e bine ca macar am dormit aproape toate cele 9 ore cat a durat drumu. Defat inca dureaza. Ar trebuii imediat sa ajung in Bucuresti, deci asta se vrea un articol scurt. Dupa ce ajung in Bucuresti, mai am eu un loc in care trrebuie sa ajung, dupa care ma duc la ore. Si mai ajung acasa diseara pe la ora 9. cred ca asa bine o sa dorm.
Ce m-a surprins e ca paturile la cuseta sunt chiar confortabile. Ce a fost un pic mai aiurea e ca patul meu a fost la „etajul 3” si ca sa ajung acolo aveam nevoie de o scara care statea in exteriorul compartimentului. Bun, de urcat m-am urtcat dar dupa aceea s-a luat scara si ca sa cobor am fost nevoit sa astept sa se trezeasca cineva de la „etajele inferioare” sa imi dea scara. Acum lumea inca motaie, iar eu privesc pe geam cum trenul patriei, acceleratul A1632 strabate cu viteza supersonica de cca. 90km/h Campia Romana. Ce mandrie pe mine sa fiu transportat de-a lungul Romaniei cu aceasta capodopera a tehnicii, o incununare a zeci de ani de munca si experimente, care e ousa in serviciul tovarasilor de rand. Hai ca deja ma apuca patriotismul. Plus de asta cred ca ma apropii de Bucuresti (sa traiesti!) asa ca o sa inchei acest articol prin a va ura drumuri bune, rabdare, somn usor si cel mai important: buy a diesel and give it gas f*ck train&airplain! Diesel power!

Lasă un răspuns

