Intre drumuri si teze

Posted: 01/05/2010 in Din viata mea, Profesori
Etichete:, , , , , , ,

In ultima saptama nu am prea fost activ. Am venit de la Turda cu trenul, la cuseta…in mare v-am zis cum a fost. As putea sa ma consider fericit. Din 260 de GB de pe hard am ajuns la 180 de GB liberi. Am descarcat destul de multe filme. Dupa care miercuri am dat teza la chimie. de acea teza imi era cel mai frica. Mi-a fost frica degeaba. S-a copiat pe rupte. Nu o sa zic cum s-a copiat deoarece se apropie teza la romana (Joi) si stiu ca domn profesor imi citeste blogul asa ca daca doriti informatii … pe privat (ma gasiti la „Contact”).

De teza la romana nu mi-e frica. De ce? Deoarece domn’ profesor de romana preda foarte bine si am inteles la fiecare lectie cam tot ce era de inteles asa ca nu am mult de invatat, iar din moment ce domn’ profesor a zis ca o sa ne faca subiecte individuale, la partea de creatie sper ca la mine sa pice ceva de genul „Scrie o postare de blog cu tema…..”  Ce e si mai bine este ca in acest week-end sunt aici si tata si bunicii din partea tatei. Defapt chiar acuma ei sunt langa mine stau si lucreaza la dulapul meu. Eu am lucrat mai de dimineata si am batut niste cui. La ultimul cui, in loc sa nimeresc cuiul am nimerit degetul meu mare. Defapt unghia lui. A crapat un pic unghia dar inca nu s-a invinetit.  Dar am vorbit cu tata si a zis ca pot sa ma duc vineri cu trenul la Turda. Mai stau un week-end cu el, mai mergem poate la iarba verde, mai descarc cateva filme. Ce imi place. Dupa aceea vine o saptamana mai grea cu teza la biologie si matematica. Dupa ce trec si acele teze….Vamos a la Turda. Petrecere, vacanta, relaxare, drumuri prin tara. De abia astept!

Lasă un răspuns

