Tema noua

Posted: 02/05/2010 in Administrare blog
Etichete:, , , ,

Dupa cum probabil ati observat am schimbat tema pe blog. S-ar putea sa mai efectuez cateva schimbari (minore) dar eu sper sa va placa. Moivul pentru care am trecut la noua tema este exact oposul motivului pentru care am trecut de la blogspot la wordpress. Sa va reamintesc: am trecut in Decembrie de la http://bogdanslife.blogspot.com la https://bogyslife.wordpress.com ca sa am articolele mai aerisite. Sa nu fie articolul asa inghesuit. Acum ca a dat criza si peste mine, am schimbat vechea tema (care era destul de „aerista”)  la o tema cu 3 coloane. Mai am nevoie de o coloana ca dupa lupte seculare ce au durat cateva luni am gasit in sfarsit o firma serioasa care sa nu imi dea tzeapa cu probramul de afiliere. Am mai gasit eu ceva firme dar lucrurile nu au mers chiar cum mi-am dorit eu.  Nici aici nu pot sa zic ca veniurile sunt bune, dar e un inceput. Poate pe viitor blogul meu va de venii doar o pagina mare cu reclame.

Lasă un răspuns

