Rail way blogging no.5

Posted: 07/05/2010 in Din viata mea, Drumuri
Etichete:, , , , , , ,

Ei bine sunt din nou in trenurile patriei. Tot in Acceleratul 1631 de data asta mergand tot drumul pana la Campia Turzii. La inceput cand am intrat in compartiment m-am bucurat.  De ce? Pai primise chiar al doilea loc de langa fereastra si in compartiment erau doar doua pustoaice. Ambele chiar frumoase. O roscata si o bruneta. Am crezut ca l-am apucat pe Dumnezeu de picior. Mai ales ca dupa aia a mai intrat o compartiment inca o domnisara, ceva mai urata. Dar tot de sex feminin e. Am crezut ca mi s-au indeplinit toate visele si fanteziile. Dar am descoperit si eu ca „If it’s too god to be true, then it proplebly isn’t” e adevarata. Pentru ca s-a dovedit ca cele doua pustoaice (frumoase) de la inceput aveau defapt locuri in alt compartiment. Ghiciti ce vine in locul lor: doi studenti. Nu studente. Sau ma rog, nu stiu daca sunt strudenti, dar pe acolo e varsta. Si mai vine inca un domn care seamna cu Adelin Petrisor si inca o familie de mosi; un mos si o baba. Poate ca „mosi” e impropiu spus. Din cate imi pot da seama poate ca sunt cu cativa ani mai in varsta ca parinti mei.  Si a mai venit inca un nene/pusti nu pot aprecia ce varsta are care sade acum de-a stanga tatului (sta in stanga mea). Deci am ramas in compartiment cu: nevasta mosului care poate e cu 5 ani mai batrana ca mama si „ratusca cea urata” care merge doar pana la Brasov. In rest mai sunt in compartimet „mosul, care e poate cu 6 ani sau mai putin mai invarsta ca tata, „Adelin Petrisor”, cei doi „studenti” si nenea de langa mine. Oricum asta sigur nu va fi ultimul articol pe ziua de azi. Pana  la 4 dimineata cand ar trebuii, daca nu are nicio intarziere trernul, sa ajunga in Campia Turzii sigur o sa mai am chef sa postez ceva. Si o sa mai postez!

Lasă un răspuns

